top of page

W celu zgłoszenia reklamacji postępuj zgodnie ze wskazówkami podanymi poniżej.

ZGŁOŚ NIEZGODNOŚĆ PRODUKTU Z UMOWĄ
W tym celu wykorzystaj wzór zgłoszenia reklamacyjnego znajdujący się poniżej do pobrania. Prosimy o dołączenie do zgłoszenia reklamacyjnego dokumentacji zdjęciowej, która pomoże przyspieszyć i ułatwić rozpatrzenie reklamacji.

 

Zgłoszenie może zostać złożone w formie pisemnej i wysłane wraz z produktem

na adres:


MOMENNT Adrianna Wawryniuk

ul. Kopernika 15,
05-091 Ząbki


lub elektronicznej wraz ze zdjęciami produktu na adres:


hello@momennt.pl



 

OCZEKUJ NA INFORMACJĘ ODNOŚNIE REKLAMACJI
Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego, zostanie do Ciebie wysłana informacja

o dalszym postępowaniu z reklamacją. W ciągu 14 dni od wpłynięcia reklamacji otrzymasz decyzję i poinformujemy Cię o następnych krokach.
 

Szczegółowe informację dotyczące procesu reklamacji znajdują się w Regulaminie sklepu Internetowego w punkcie §6.

bottom of page