W celu zgłoszenia reklamacji postępuj zgodnie ze wskazówkami podanymi poniżej.
ZGŁOŚ NIEZGODNOŚĆ PRODUKTU Z UMOWĄ
W tym celu wykorzystaj wzór zgłoszenia reklamacyjnego znajdujący się poniżej do pobrania. Prosimy o dołączenie do zgłoszenia reklamacyjnego dokumentacji zdjęciowej, która pomoże przyspieszyć i ułatwić rozpatrzenie reklamacji.
Zgłoszenie może zostać złożone w formie pisemnej i wysłane wraz z produktem
na adres:
MOMENNT Adrianna Wawryniuk
ul. Kopernika 15, 05-091 Ząbki
lub elektronicznej wraz ze zdjęciami produktu na adres:
hello@momennt.pl
OCZEKUJ NA INFORMACJĘ ODNOŚNIE REKLAMACJI
Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego, zostanie do Ciebie wysłana informacja
o dalszym postępowaniu z reklamacją. W ciągu 14 dni od wpłynięcia reklamacji otrzymasz decyzję i poinformujemy Cię o następnych krokach.
Szczegółowe informację dotyczące procesu reklamacji znajdują się w Regulaminie sklepu Internetowego w punkcie §6.
